SHIPMAN Strona Główna SHIPMAN
FORUM MODELARSTWA SZKUTNICZEGO

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat :: Następny temat
[HMS Victory] Relacja z budowy / Sniggers
Autor Wiadomość
Sniggers
mat


Posty: 39
Skąd: Kraków
  Wysłany: 2012-05-13, 20:28   [HMS Victory] Relacja z budowy / Sniggers



Witam w mojej relacji.
Od razu zaznaczam, że jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o modelarstwo drewniane i popełniam mnóstwo błędów, które niestety zauważam po jakimś czasie...
Wciąż brak czasu, ale staram się w każdej wolnej chwili coś podłubać... Dziś mi się udało przez 2-3 godz. przysiąść do Vitka :-)
Obecnie staram się wreszcie skończyć kłaść poszycie, ale idzie to strasznie mozolnie, grunt jednak, że cały czas do przodu.
Oto zdjęcia z obecnego etapu na którym jestem:


_________________
"Festina lente"
 
 
REKLAMA

Posty: 39
  Wysłany: 2012-05-20, 21:39   

_________________

 
 
Sniggers
mat


Posty: 39
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-05-20, 21:39   

Kolejna niedziela i prace znowu się posunęły... Skończyłem dziś prawie jedną stronę poszycia...
Wiem że nie powinno się kleić tylko jednej strony poszycia żeby się okręt nie pokrzywił ale pomyślałem że jak już tak dużo mam sklejone to może nic się nie stanie jak tą końcówkę zrobię w ten sposób.
Prosiłbym kogoś bardziej doświadczonego żeby w temacie z dyskusją wypowiedział się czy są szanse, że pokrzywi mi się w ten sposób okręt.

A to foto z aktualnego stanu:
_________________
"Festina lente"
 
 
Sniggers
mat


Posty: 39
Skąd: Kraków
  Wysłany: 2012-05-23, 22:40   [HMS Victory] Skończone poszycie

Witam.
Udało mi się wczoraj i dziś wcześniej wrócić z pracy i przysiadłem ile wlezie przy budowie...
Mimo niezadowoleniu mojej żony, że do późna siedzę przy modelu, udało mi się wreszcie skończyć dziś poszycie.