SHIPMAN Strona Główna SHIPMAN
FORUM MODELARSTWA SZKUTNICZEGO

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat :: Następny temat
Cięcie blachy mosiężnej
Autor Wiadomość
dali
Oficer wachtowy


Posty: 129
Skąd: Sobin
Wysłany: 2018-12-10, 20:40   Cięcie blachy mosiężnej

Jak tnę 3 mm blachę już opisywałem na Kodze, ale pokażę jeszcze raz. Nie trzymam linijki ręką, bo mocno nacinam nożem a wolałbym mieć palce.
Nóż musi być z takimi wymiennymi ostrzami albo duży do tapet. Wadą takiego ciecia jest to, że ostrza się szybko tępią.
Nacinam sześć – siedem razy potem obracam blachę na drugą stronę gdzie jest już widoczne nacięcie i po tym nacięciu poprawiam ze dwa trzy razy, następnie wystarczy odłamać albo odciąć nożyczkami nacięty pasek blach.



Krawędzie wyrównuję drobnoziarnistym papierem ściernym.


_________________
Pozdrawiam Piotrek

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Chronicles v 0.2 modified by Nasedo

| | Darmowe fora | Reklama
Strona portalu